|
Servis - Destek ekibi ile nasıl iletişime geçebilirim? |
|
|
Hafta içi mesai saatleri içerisinde (08.15 - 18.15) servis çalışanları ile irtibata geçebilirsiniz.
Teknik Servis Yetkilisi
Gülçer Ayvaz
Tel: 0232 621 51 01
Fax: 0232 621 51 06
Gsm: 0533 480 17 95
Mail: g.ayvaz@arslandamper.com.tr |
|
Servis için randevu almamız gerekli mi? |
|
|
Servis hizmetlerinden yararlanmak için randevu almanız gerekmektedir. Servis ekibimiz sizi uygun zamanda servise çağıracaktır. |
|
Help Desk şeklinde destek veriyor musunuz? |
|
|
Help Desk şeklinde destek himetimiz mevcuttur. Aşağıda iletişim bilgileri verilen servis sorumlumuz sizi ilgili birimle iletişime geçirecektir.
Teknik Servis Yetkilisi: Gülçer Ayvaz
Tel: 0232 621 51 01
Gsm: 0533 480 17 95
Mail: g.ayvaz@arslandamper.com.tr |
|
Servis kayıtlarım tutuluyor mu? Servis kayıtlarına ulaşabilir miyim? |
|
|
Arslan Makina ERP iş yönetim sistemi ile tüm servis kayıtlarını şasi araç bazında ve müşteri bazında kayıt altında tutmaktadır. Yapılan işlemlerin görselli kaydı sistemimizde tutulmaktadır. |
|
Servis hizmetlerinin garantili mi - ücretli mi olduğuna nasıl karar veriliyor? |
|
|
Arslan Damper uzman ekibi sektörde edindiği 30 yıllık tecrübe ile müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı ilke edinmiş bir işletmedir. Bu süreçte müşterilerden gelen her şikayeti en ince ayrıntısına kadar inceleyip en doğru kararı vermeye çalışmaktadır. Müşteri kaynaklı sorunların haricinde tüm sorunlar tespit edilip Arslan Damper güvencesinde müşterilerin memnunuyeti sağlanmaktadır. |
|
Yedek parça taleplerimiz nasıl karşılanıyor? |
|
|
Arıza yapan yedek parça ile ilgili görseller isteniyor sizden önce. Arıza nedeini tespit edildikten sonra yedek parça imaltçısı ile iletişime geçiliyor. İmaltçı servis yönlendiriyor. Yada parçayı size gönderiyor.
Tedarikçi firmalar arızalı parçanın kendilerine ulaştırılmasını ve parçanın garanti dahilinde değişip değişmeyeceğini belirlemek isteyebilir.
Tedarikçi firmalar sizi servise davet edebilir.
Arslan Damper imalat hataları dışındaki yedek parça taleplerinde müşterilerinin mağdur edilmemesi adına süreci takip etmekle yükümlüdür. |
|
Garanti sürem doldu parça temin edebilir miyim? |
|
|
Garanti süreniz dolduktan sonra ücretli parça ve yedek parça talebinde bulunabilirsiniz. |
|
Sahada servis desteği veriyor musunuz? |
|
|
İmalat kaynaklı kritik sorunlarda servisimiz sahada destek vermektedir veya işin ehli yetkili servis yönlendirmesi yapmaktadır. Bunun dışında yapılan saha desteklerinde servis ücreti alınmaktadır. |
|
Yedek parça satın alabilir miyim? |
|
|
Yedek parça mevcut stoklarda yeterli oranda varsa yedek parça satışı yapılmaktadır. |
|
Farklı bir firmada yaptırdığım üst yapım için servis hizmeti alabilir miyim? |
|
|
Servis müsait olduğu sürece imalatçı gözetmeksizin servis hizmeti verilmektedir. |